Home » » آن لائن فتویٰ آپ کے تمام مسائل کا حل قرآن و حدیث کی روشنی میں۔

آن لائن فتویٰ آپ کے تمام مسائل کا حل قرآن و حدیث کی روشنی میں۔




Html email form powered by 123ContactForm.com | Report abuse

Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
8 November 2013 at 14:13

اسلام علیکم میں ایک طالب علم ہوں. مجھے تعلیم حاصل کرنے کا بے حد شوق ہے.عمر چوبیس سال ہے. میری ڈگری مکمل ہونے یا جوب وغیره لگنے میں ابھی تقریبا ۳ سال کا عرسہ ہے. مگر اگر میں کام کاروبار میں لگ جاوں تو تعلیم چھوڑ کے آج ہی سے اپنے والد کے ساتھ روزگار کا انتظام ہو سکتا هے.میرا سب سے بڑا مسئلہ تعلیم میں روکاوٹ ھے.مجھے ہر وقت نکاح اور شادی کا خیال آتا رہتا ھے اور اپنا ایمان بچانے کی فکر ھوتی ھے. میں اس وقت زھنی دباوٴ اور تناو شکار ھوں. خود لزتی کا عادی ھوں.میرے لئے کیا بہتر ھے؟؟ تعلیم یا کاروبار اور شادی؟؟

Post a Comment

 

Copyright © 2011. Al Asir Channel Urdu Islamic Websites Tarjuman Maslak e Deoband - All Rights Reserved
Template Created by piscean Solutions Published by AL Asir Channel
Proudly powered by AL Asir Channel