Home » » چینی اور دوسرے غیرمسلموں کے ہوٹلوں میں غیرذبیحہ کھانا

چینی اور دوسرے غیرمسلموں کے ہوٹلوں میں غیرذبیحہ کھانا


چینی اور دوسرے غیرمسلموں کے ہوٹلوں میں غیرذبیحہ کھانا
س… کچھ عرصے سے میرے دماغ میں ایک بات کھٹک رہی ہے، وہ یہ کہ ہمارے ہاں بیشتر لوگ شوقیہ طور پر چائینز ریسٹورنٹس میں کھانا کھاتے ہیں، لیکن اس بات کی تحقیق نہیں کرتے کہ جو کھانا وہ کھاتے ہیں آیا وہ حلال ہوتا ہے یا حرام؟ میرے ایک دوست نے مجھے بتایا کہ جب اس نے معلومات کیں تو پتہ چلا کہ یہ ہوٹل والے نہ صرف جانور اپنے ہاتھ سے کاٹتے ہیں بلکہ بعض اوقات مری ہوئی مرغیاں بھی کاٹ دیتے ہیں۔ میری عرض ہے کہ کیا غیرمسلم کے ہاتھ سے کٹا ہوا جانور حلال ہوتا ہے یا نہیں؟
ج… ایسے ہوٹل میں کھانا نہیں کھانا چاہئے جہاں پاک ناپاک، حلال و حرام کی تمیز نہ کی جاتی ہو، اہل کتاب کا ذبیحہ حلال ہے بشرطیکہ وہ اہل کتاب بھی ہوں، اہل کتاب کے علاوہ باقی غیرمسلموں کا ذبیحہ حرام ہے۔
Share this article :
 

Copyright © 2011. Al Asir Channel Urdu Islamic Websites Tarjuman Maslak e Deoband - All Rights Reserved
Template Created by piscean Solutions Published by AL Asir Channel
Proudly powered by AL Asir Channel